παρα-κείμενα

Κυριακή, Ιουνίου 11, 2006

26 ~ όνειρα, i

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου
σε περιμένω να 'ρθείς

...μ' ένα τραγούδι του δρόμου να 'ρθείς, όνειρό μου.


Μίκης Θεοδωράκης / Νίκος Γκάτσος

Image Hosted by ImageShack.us
ΟΙ ΕΠΤΑ ΕΠΟΧΕΣ

Στο πρώτο πρώτο μου όνειρο μού εμφανίστηκε ο κόσμος
Το αλμυρό, το πικρό, το γλυκό, το απαγορευμένο
Στο δεύτερο ήμουνα ήδη στη γη

Ανθρώπινη, θνητή - δεν αρκούσε απλά να βλέπω κάτι
-αγριεμένη μέσα μου-,

έπρεπε να τα’ αγγίζω κιόλας, να το περιέχω

Louise Gluck
*μετ: Δήμητρα Κωτούλα

Image Hosted by ImageShack.us
ΜΟΝΟΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ

Έλα πάλι στα όνειρά μου απόψε...

Έλα πριν να πέσει η πάχνη.
Πριν να σύρει το γυάλινο ξίφος της
η σκοτεινή αυγή.
Πριν να ματώσουν τα βλέφαρα.

Έλα και γίνε εσύ το κλειδί που ανοίγεις τις πόρτες.
Και γίνε η βροχή και ο κρύος αγέρας.

Θανάσης Κωσταβάρας

Image Hosted by ImageShack.us
ΜΑΤΙΑ ΓΑΛΑΝΑ, ΜΑΥΡΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ

Γελάει. Τον φιλά και γελάει.
Εκείνος λέει:
- Τη νύχτα, δεν τον βλέπετε στα όνειρά σας.
Το γέλιο σταματά. Τον κοιτάζει, σαν να τον είχε πάλι ξεχάσει. Λέει:

- Πράγματι, ακόμη δεν τον βλέπω. Δεν βλέπω κανέναν συγκεκριμένο ακόμη. Τα πράγματα που είναι σημαντικά, αργούν να επιστρέψουν στα όνειρά μας.

Μarguerite Duras
*μτφ: Έφη Κορομηλά

Image Hosted by ImageShack.us
Σ' ΕΧΩ, ΔΕ Σ' ΕΧΩ

Σ' έχω δε σ' έχω, σε κρατώ δε σε κρατώ
Ελπίζω δεν ελπίζω, σ' ονειρεύομαι
...
Σ' αγγίζω δε σ' αγγίζω, σ' ονειρεύομαι

Κώστας Λειβαδάς / Λία Χατζοπούλου

Ετικέτες

permalink

6 Comments:

Αυτά τα νεανικά μάτια στην Μονμάρτη
γερνούν με κάθε τι που βλέπουν
Πλανιόνται πάνω από τις στέγες
Σχεδιάζουν το αύριο στα σύννεφα
Και δεν ξέρουν σε τι να ελπίσουν

Σε μια υπόσχεση
ή σε μια απόφαση;

Σε μια οικογένεια
ή σε ένα πάθος;

Στην αιωνιότητα
ή σε ένα ξαφνικό τέλος;

Απόσπασμα από την ποιητική συλλογή "Φρύνη" του Δημήτρη Βάρου

Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007 12:25:00 μ.μ.  

Σε ένα ξαφνικό τέλος που όμως κάθε που φτάνει ξανακάνεις νέα αρχή.

"Κάθε που φτάνεις στο τέλος να θυμάσαι
πως μόλις έφτασες και πάλι στην αρχή"


Από την "Φρύνη" κι αυτό.

Δευτέρα, Ιουλίου 16, 2007 4:04:00 μ.μ.  

Πεισματικά αρνείσαι
να πεις τ' όνομά σου
Για να μη ξέρω τι να περιγράψω το πρωί
"Στο ημερολόγιο των ονείρων"

Δευτέρα, Ιουλίου 20, 2009 10:24:00 μ.μ.  

Τουλάχιστον συνομιλούμε στα όνειρα.

Δευτέρα, Ιουλίου 20, 2009 10:28:00 μ.μ.  

ΣΑΡΚΟΒΟΡΟΣ ΠΟΘΟΣ

Ήταν ακουμπισμένη στο στήθος μου
Η ανάσα της ευωδίαζε
φιλιά ξένα και χάδια
Ενοχές ακραίες
περίτεχνες
θηρία ανήμερα
στην αρένα
του ονείρου της

Έγειρε πλάι μου
αφήνοντας σαν αναστεναγμό
ένα πόθο σαρκοβόρο.


Υ.Γ. Από το ανοιχτό παράθυρο
μπαίνει ανοιξιάτικο χάδι

το Skin της Sade

Παρασκευή, Μαρτίου 12, 2010 7:35:00 μ.μ.  

Δεν είναι που αδικείτε τον ποιητή, είναι που παρεμποδίζετε την πληροφόρηση :-)

Συμπληρώνω λοιπόν:
Σαρκοβόρος πόθος
Γιάννης Τόλιας
Αμαρτολόγιο, Πάτρα 2007


Nα στρώσω και το μουσικό χαλί που προτείνετε: Skin με την Sade.

Δευτέρα, Μαρτίου 15, 2010 7:28:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα